Reactietermijnen Support
Hieronder vindt u een overzicht van onze reactietijden per prioriteitsniveau voor serviceverzoeken en meldingen van bugs.
Omschrijving: Systeem is volledig onbruikbaar voor alle gebruikers
Reactietijd op werkdagen: Binnen 1 uur
Omschrijving: Systemen zijn onbruikbaar voor een enkele gebruiker of een kleine groep, met een aanzienlijke impact op hun werk, zonder work around
Reactietijd op werkdagen: Binnen 4 uur
Omschrijving: Belangrijke functionaliteiten werken niet correct, met aanzienlijke impact op het bedrijfsproces, maar wel een workaround beschikbaar
Reactietijd op werkdagen: Binnen 8 uur
Omschrijving: Kleine issues die de gebruikerservaring beïnvloeden, maar niet het primaire proces verstoren
Reactietijd op werkdagen: Binnen 16 uur
Omschrijving: Verzoeken om kleine verbeteringen of cosmetische problemen die geen directe invloed hebben op de dagelijkse werking van het systeem
Reactietijd op werkdagen: Binnen 3 dagen
Reactietijden zijn van toepassing tijdens kantooruren op werkdagen (09:00 – 16:30 uur).
Op feestdagen, carnavalsmaandag en de vrijdag na Hemelvaartsdag zijn deze tijden niet geldig vanwege bedrijfssluiting.